Saturday, 14 June 2014

Day 1 : Mungkinkah Allah hantar sesuatu untuk ku?

Morning check .. setiap report Fayyad positive ..alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..nikmat besar buat seorang ibu bila melihat anak sihat.Terima kasih buat barisan Doktor yang sangat berdedikasi .. penyayang dan ikhlas dalam menjalankan amanah.

Satu sudut ..terdengar tangisan kecil seorang ibu yang ku kira mungkin sekitar 40an umurnya.Anaknya di uji dengan demam panas dan terkini result darah putih melebihi darah merah.Dalam perbualan telefon .. terdengar keluhan jiwa

....anak anak dah nak sekolah..xde siapa nk uruskan...suami pula demam...terpaksa ambil cuti lama sikit...

Allah ..ini baru kisah seorang ibu ..ada 3 lagi ibu di sini..Mungkinkah Allah ingin aku belajar sesuatu?

Wad Melor 5D

No comments:

Post a comment

Raya Aidilfitri Musim PKP

Raya kali ni sangat-sangat berbeza sambutan nya. Siapa sangka tahun ni raya tak boleh balik kampung. Bukan tu saja, solat Teraweh pun...