Saturday, 14 June 2014

Semoga cepat sembuh baby Fayyad

Hari ni check in di HSBA .. baby Fayyad mengalami muntah2. Masuk hari ni dah hari ke lima Fayyad kene muntah2 ni tapi x demam dan xde cirit birit.

Kesian baby ummi ni .. makan n minum apa pun keluar.Tapi still super active ..habis 1 wad ni dia tawaf ..ummi pulak yang letih...hehe ..

Harap2 esok dapat balik sebab tengok jiran2 kat bilik ni kbanyakan nya demam panas..Ya Allah..lindungi lah anaknda dari penyakit penyakit yang tidak di ingini.

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.