Tuesday, 7 July 2015

PROMO VIVIX KEMBALI LAGI !


VIVIX -VIVIX bakal terbang ke tuan masing-masing esok

Alhamdulillah , yang dinanti telah pun tiba =) 
Promosi Vivix kembali lagi ,berita baik untuk penggemar Vivix di bulan Ramadhan ni.

Sempena promosi VIVIX bulan ni kan , ingin saya  kongsikan pengalaman setelah 6 bulan mengambil VIVIX. Sebelum ni ,saya ada masalah INSOMNIA yang agak teruk , MIGRAIN , rasa LETIH yang amat sangat ..sering lesu ..tak bermaya ..dan MUDAH STRESS ..

Selepas sebulan consume VIVIX , saya mengalami healing crisis .. rasa ngantuk yang teramat sangat ..lepas tu demam nak dekat seminggu juga ..tapi Masha Allah .. amazingly ..bulan kedua tu dah rasa dah kesan nya.

Kesan pertama , pukul 9 malam ..saya dah mula rasa ngantuk dan boleh tidur ..Allahu akbar ..bagi pengidap INSOMNIA seperti saya ..rasa ngantuk ni umpama nikmat yang tak ternilai harganya..Syukur sangat sebab dah jumpa penawar INSOMNIA saya.

Kesan kedua ... kalau dulu ,saya sangat sensitif dengan perubahan mood dan cuaca ..mudah sangat kene MIGRAIN ..tapi sekarang ni ..eh dah lama sangat MIGRAIN tak serang ..Syukur Alhamdulillah !

Kesan ketiga , kulit wajah jadi berseri ..sampai suami tegur saya pakai apa kat muka sebab kulit  muka saya nampak glowing.Masya Allah ..syukur !

Kesan kelima , saya perasan ..bila datang bulan ..saya takde sengugut teruk macam dulu dah ..darah lancar je ..

Ini antara pengalaman saya dan VIVIX ... sempena promo ni ..mestilah dah selamat borong untuk stok diri sendiri ..hehehe

Tak kenal maka tak cinta kan ,jom kenali VIVIX sepintas lalu 





Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
Memperbaiki DNA. 
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi,
bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.
Memperbaiki tenaga sel. 
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel.
Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar.
Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.




Berminat nak dapatkan VIVIX ?
Jom dapatkan sekarang , ikhtiar untuk hidup  lebih sihat dan bermakna
Jika anda mempunyai kad kredit / kad debit boleh klik CLICK HERE di bawah =)



Jika ingin buat belian secara transfer bank seperti biasa boleh hubungi saya di maklumat yang tertera di bawah.


Terima kasih kerana sudi baca artikel ini dan semoga bermanfaat.Nantikan entri yang berikutnya ...




FAZLINA SAMSUDDIN
Whatsapp/SMS ; 019 556 0012

COD ALOR SETAR/JITRA/POKOK SENA/MERGONG/KEPALA BATAS/BANDAR BARU AMAN.URUSNIAGA SECARA POS KE SELURUH MALAYSIA SECARA PERCUMA **









No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.