Tuesday, 29 December 2015

Jangan baca kalau anda jutawan =)

Siapa kat sini suri rumah?
Pernah rasa nak ada duit sendiri tak..?
Ada keinginan nak ada kete sendiri
Or teringin nak ada savings sendiri?

Saya ada tips bagaimana nak jadi surirumah berkerjaya..jom join team bisnes saya.Takde pengalaman berniaga pun xpe..ada sorang anak didik saya ni asalnye xde basic langsung berniaga..alhamdulillah dengan izin Allah..selepas masuk training under saya..beliau berjaya meraih income 4 angka dalam masa 6 bulan...nak seribu daya kan?

Kenapa surirumah?
Sebab saya tahu bagaimana perasaan anda yang membuak buak nak bantu ekonomi keluarga hanya dari rumah..saya bersedia bantu anda 👍

Pm saya untuk sertai keluarga besar Akademi Sihat Ceria di bawah naungan saya.

#wassap0195560012
#mentorshakleeanda
#wwwfazlinacom
#projeksecantikbidadari

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.