Tuesday, 5 January 2016

Supplement untuk anak kulit sensitif ?


Apa khabar kepada semua pengunjung fazlina.com ? Terima kasih sebab setia follow entry di weblog FC ni.Haaa mesti ada yang tertunggu-tunggu kan apalah agaknye entry FC sempena tahun 2016?Hari ni FC nak berkongsi sebuah kisah benar oleh seorang ibu yang kini juga telah pun menjadi distributro Shaklee ..kisah cinta Puan Leen ni apabila telah jatuh cinta dengan set supplement yang alhamdulillah membantu masalah kulit sensitif anak beliau.Jom baca ! =)

JANUARI 2016
TESTIMONI 55 : LIN SHOPEE
Assalamualaikum,
Alhamdulillah di beri peluang untuk berkongsi pengalaman dalam menjaga anak yang kulit sesangat sensetif. Nak kata eczema pun saya rasa tak. Tapi....
Ceritanya bermula anak hero saya ni kena campak ruam, lepas 2minggu ingatkan semakin ok tapi tak. Lagi bertambah-tambah bila kena lagi campak api.
Masa tu saya tiada pilihan terpaksa hantar anak ke rumah mengasuh juga. Ingatkan 2minggu tu ok la semula, tapi makin teruk dan anak hero ni masa tu dah setahun 5bulan, suka mengaru habis kulit jadi berdarah dan berbekas.
.
Lepas nak baik, suami kena chiken pox, seminggu lepas tu anak hero ni lagi sekali kena chiken pox.. orang kata sekali seumur hidup kan? Tapi anak hero saya ni dalam tempoh 3bulan 3 jenis campak dia kena.
Sampai lah saya terpaksa berhenti kerja dan jaga sepenuh masa anak saya ni. Jumpa pakar kulit dari Kerajaan sampaikan la ke Pakar kulit kanak-kanak (swasta) tak ok juga.
.
Doktor bagi ubat yang sama setiap kali jumpa pakar. Beratus habis kulit anak hero ni tetap sama.
Pilihan terakhir saya, tetap jumpa doktor pakar sekadar follow up je.. tapi saya lebih konsisten hanya MEALSHAKE, OMEGA, VITAMIN C CHEW je kata dia.. sekali sekala saya sulamkan dengan NUTRIFERON tapi tak boleh kerap atau banyak sebabnya ruam akan naik terlalu banyak.
.
Alhamdulillah.. lebih 3 bulan konsisten masalah anak hero ni semakin baik. Belun pun habis OMEGA tu semua.. anak hero dah tak sesensetif. Kulit makin baik dan sampai sekarang hanya amalkan ni tak kira dia demam, batuk atau selsema. Saya hanya bagi ni.
.
Tiada lagi ubatan dari klinik. Sebab dah puas lihat anak asyik makan antibiotik la ubat la.. cream la.. tetap sama juga.. tak juga ada perubahan.. tapi dengan penangan makanan tambahan tu je banyak perubahan pada bekas-bekas satu badan anak hero ni.
.
Alhamdulillah... bukan hanya pada kulit dia semakin baik, tapi baik dari segi fokus untuk pendidikan awal seperti mengaji sangat cepat menghafal dan bila ke mana-mana.. saya wajib bawa ni..
Sekarang? Tak risau pasal masalah kulit dia dah... dah pandai dah pun ambil vitamin sendiri...
.
Anak kedua sekarang a.k.a baby shaklee, seriusly berbeza dengan kulit abangnya...
Syukur.. Alhamdulillah...
.
Pilihan yang saya ada ni sangat berterima kasih, sebabnya bukan je tak ada bahan kimia malah terbaik dan semulajadi...
Thanks Shaklee.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Ha .. dah baca kan ? Jika anda juga dalam dilema seperti Ibu Leen ataupun ahli keluarga ,sahabat2 ,office mate yang anak bermasalah kulit sensitif ..boleh la ikhtiarkan dengan set supplement ni.Kita hanya merancang ,yang menentukan Allah jua kan ..Allah sangat suka dan sayang kepada hambaNya yang rajin berusaha.Nak dapatkan produk-produk ni boleh hubungi saya di info seperti di bawah.terima kasih =)

 Terima kasih kerana sudi baca artikel ini dan semoga bermanfaat. Nantikan entri yang berikutnya ...






FAZLINA SAMSUDDIN
Whatsapp/SMS ; 019 556 0012

COD ALOR SETAR/JITRA/POKOK SENA/MERGONG/KEPALA BATAS/BANDAR BARU AMAN.URUSNIAGA SECARA POS KE SELURUH MALAYSIA SECARA PERCUMA **



No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.