Thursday, 22 September 2016

KULIT GERUTU KINI IBARAT TELUR DIKUPAS?




AKU YANG DULU BUKANLAH YANG SEKARANG! .

Ha ni testimoni cucu Shaklee saya sendiri Lia! =)


Dari kulit menggerutu skang dah bak sinaran rembulan


Camne Vitamin C Plus bantu "treat" kulit Lia ni ye? .

Vitamin C bantu balance kan pengeluaran minyak kat muka, antara punca jerawat menggila ialah bila kulit terlalu berminyak.. Liang pori tersumbat dengan kotoran pastu mulalah kulit jadi radang.

Vitamin C juga bantu tingkatkan sistem immune badan Lia untuk fight kuman kat jerawat ni dan bantu kecutkan jerawat


Jangan tak tau Vitamin C ni bagi penghasilan kolagen jadi bertambah dalam badan kita.. X heran la kan kalau kulit jadi gebu gebas lepas tu. .


Luka jerawat pun cepat sembuh dengan vitamin C .


Ha apa pun semuanya dengan izin Allah dan juga usaha Lia amek Vitamin C plus dengan konsistan tau! .


Korang ada masalah kulit macam Lia juga?  Dapatkan Vitamin C Plus brand Shaklee ..nak order leh contact akak kay =)

PERLUKAN KONSULTASI?
Whatsapp Fazlina 0195560012


#fazlinashaklee
#beautyskin
#teamascohsem
#teamfazlinashaklee
#inibarulahchampion

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.