Sunday, 22 July 2018

Pulut mangga santan




BIJAN

Kisah nya petang tadi masak kan pulut mangga untuk enche somi .. wasap beliau mintak belikan bijan nak tabor atas pulut.

Tetiba kat FB berderet status pasal BIJAN ..🤔🤔
Dulu tak minat tengok enche somi makan pulut susu ngan mangga ni

Fazlina start suka sejak makan pulut mangga time trip shaklee kat Phuket banana island dulu .. homaihhh lazisss yakmatt 😋😋

so hari ni gigihla buat kuah santan untuk curah kat pulut tu sampai dapat rasa macam kat phuket ..alhamdulillah mission accomplished ! harum manis dah takde musim nya.. so kita gandingkan ngan kembar dia lah cokonan..aci dak 🤗



Fazlina
#ProjekSuriASC

Elegant Rose - Working In Background

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.