BELI VITAMIN C SEBAB SELALU DEMAM TAPI RUPA-RUPANYA


Tak kenal maka tak cinta
Ramai orang ingat vitamin C ni untuk kuatkan immune badan je

Walhal khasiat vitamin C ni banyak sangat nak citer.. 

Macam citer saudari Fiqah ni...

Fiqah pm nak beli Vitamin C dengan Ostematrix sebab sakit sakit badan. Selalu demam.


Yup! Kurang minum susu antara punca badan kita sakit sakit sengal tulang tau.

Dan tak lama lepas tu dia terus nak daftar jadi ahli.

Rupanya dia makan Vitamin C sebab nak elak demam selalu, tup tup dapat effect JERAWAT BATU DAH TAK KELUAR. Dari darjah 6 fiqah alami masalah kulit berjerawat tak berkesudahan.

Sekarang ni cantikkkkk sangat kulit dia 😍

Dia amik Vitamin C jerawat stop
Dia amik Collagen Powder parut berkawah hilang terus , glowing muka
Dia pakai Toner Youth , pori muka rapat habis
Dan dia consume ESP , kulit muka makin sihat dah sekarang 😍








Fazlina percaya sangat artis kat luar sana pun kulit cantik sebab dia jaga skincare dan pemakanan dia. Artis pun ambil supplement tau.

Nampak tak bila badan cukup nutrisi akan tergambar kat kulit wajah kita. Sihat bebas cela!!

So sesiapa yang berminat nak dapatkan produk produk yang saudari Fiqah pakai , boleh contact
KLIK SINI

Comments

Popular Posts