Sunday, 11 May 2014

[ PROMOSI MAY 2014 : MEALSHAKE ]


Mungkin ada yang belum tau lagi bulan ni promosi apa.Bulan ni promosi MEALSHAKE.Best sangat2 ..BELI 6 PERCUMA 1 ..

[BEST KALAU JOIN AHLI ]
+Dapat harga diskaun ahli 20%
+FREE 1 tin mealshake harga RM113
+Dapat duit bonus RM28.83
***Jadi ahli jimat RM136.50 wooo..

Ce cari kat tempat lain ada tak offer best cenggini?Beli barang dahla percuma 1
pastu dapat duit lagi tu..hehe..







KIOSK SHAKLEE ONLINE ANDA (^_^)

♥FAZLINA SAMSUDDIN
♥0195560012
♥Acc MAYBANK :1590 1281 3873
♥Email : supermomfazlina@gmail.com

Setakat ni dulu dari saya .. Nantikan entri yang akan datang...


No comments:

Post a Comment

CUKUPLAH VITAMIN D DARI CAHAYA MATAHARI JE ..

Ahaa.. once upon a time. Maklin pun ingat camni , halah takyah la sibuk2 nak kesah vitamin D cukup ke dak dalam badan kita ni. Kan hari2 tia...