Saturday, 14 June 2014

Semoga cepat sembuh baby Fayyad

Hari ni check in di HSBA .. baby Fayyad mengalami muntah2. Masuk hari ni dah hari ke lima Fayyad kene muntah2 ni tapi x demam dan xde cirit birit.

Kesian baby ummi ni .. makan n minum apa pun keluar.Tapi still super active ..habis 1 wad ni dia tawaf ..ummi pulak yang letih...hehe ..

Harap2 esok dapat balik sebab tengok jiran2 kat bilik ni kbanyakan nya demam panas..Ya Allah..lindungi lah anaknda dari penyakit penyakit yang tidak di ingini.

No comments:

Post a comment

IBU TUNGGAL BANGKIT UBAH HIDUP , KINI MILIKI INCOME PULUHAN RIBU

DUNIA TERASA GELAP SEKETIKA BILA ALLAH MENJEMPUT SUAMI KE PANGKUAN YANG MAHA ESA 🥺 Kalau ada orang bagi saya alasan kata, Saya bukan ada mo...