Sunday, 17 May 2015

Sentimental

Tadi masa tengah lipat baju,tetiba nampak ada orang angkut mesin basuh lama naik lori.Rupanya Encik suami jual mesin basuh lama yang dah rosak tu kat besi buruk.

Banyak sentimental value saya dan mesin basuh tu.Mesin basuh tu ialah kelengkapan pertama yang kami beli masa awal kawin dan pindah ke rumah baru.Masa tu kewangan masing-masing pun belum berapa kukuh.Masih ingat lagi waktu kami survey harga mesin basuh tu...masa tu saya sedang sarat mengandungkan anak sulung kami.

Semoga mesin basuh tu dapat beri manfaat kat tuan baru nya : )

No comments:

Post a Comment

CUKUPLAH VITAMIN D DARI CAHAYA MATAHARI JE ..

Ahaa.. once upon a time. Maklin pun ingat camni , halah takyah la sibuk2 nak kesah vitamin D cukup ke dak dalam badan kita ni. Kan hari2 tia...