Tuesday, 29 December 2015

Jangan baca kalau anda jutawan =)

Siapa kat sini suri rumah?
Pernah rasa nak ada duit sendiri tak..?
Ada keinginan nak ada kete sendiri
Or teringin nak ada savings sendiri?

Saya ada tips bagaimana nak jadi surirumah berkerjaya..jom join team bisnes saya.Takde pengalaman berniaga pun xpe..ada sorang anak didik saya ni asalnye xde basic langsung berniaga..alhamdulillah dengan izin Allah..selepas masuk training under saya..beliau berjaya meraih income 4 angka dalam masa 6 bulan...nak seribu daya kan?

Kenapa surirumah?
Sebab saya tahu bagaimana perasaan anda yang membuak buak nak bantu ekonomi keluarga hanya dari rumah..saya bersedia bantu anda 👍

Pm saya untuk sertai keluarga besar Akademi Sihat Ceria di bawah naungan saya.

#wassap0195560012
#mentorshakleeanda
#wwwfazlinacom
#projeksecantikbidadari

No comments:

Post a comment

NAK TAJAMKAN PENGLIHATAN AMALKAN KELEDEK UNGGU

  Makan panas-panas sedap ni. Rasa manis-manis lemak. Makan camtu je pun sedap. Kat pasar ada , kat supermarket pun ada. Mudah nak dapat , k...