Sunday, 22 July 2018

Pulut mangga santan




BIJAN

Kisah nya petang tadi masak kan pulut mangga untuk enche somi .. wasap beliau mintak belikan bijan nak tabor atas pulut.

Tetiba kat FB berderet status pasal BIJAN ..🤔🤔
Dulu tak minat tengok enche somi makan pulut susu ngan mangga ni

Fazlina start suka sejak makan pulut mangga time trip shaklee kat Phuket banana island dulu .. homaihhh lazisss yakmatt 😋😋

so hari ni gigihla buat kuah santan untuk curah kat pulut tu sampai dapat rasa macam kat phuket ..alhamdulillah mission accomplished ! harum manis dah takde musim nya.. so kita gandingkan ngan kembar dia lah cokonan..aci dak 🤗



Fazlina
#ProjekSuriASC

No comments:

Post a comment

IBU TUNGGAL BANGKIT UBAH HIDUP , KINI MILIKI INCOME PULUHAN RIBU

DUNIA TERASA GELAP SEKETIKA BILA ALLAH MENJEMPUT SUAMI KE PANGKUAN YANG MAHA ESA 🥺 Kalau ada orang bagi saya alasan kata, Saya bukan ada mo...