Tuesday, 25 August 2020

GADIS INI PERNAH ALAMI MASALAH KUDIS PENUH SATU BADAN DAN BERNANAH.

SATU BADAN PENUH DENGAN KUDIS DAN NANAH, NAK MANDI KENE AIR PEDIH, SAKIT HANYA ALLAH YANG TAHU 😢


Siapa tak runsing bila di uji dengan penyakit kulit yang sangat teruk camni ?


Makin lama makin sakit, lepas tu jadi naik kudis2 serta bernanah. Habis penuh satu badan, nak tidur tak boleh, nak mengiring tak boleh, nak jalan tak boleh, nak mandi kena air pedih, sakit hanya Allah yang tahu. Letak krim sapu kat badan pon xada perubahan langsung. Sampai 3bulan tak pergi kelas.Fuhh!


Produk pertama yuyu cuba pada tahun 2013 semasa belajar di Jordan adalah VIVIX asbab nak ikhtiar sakit kulit yang makin lama makin teruk. 


Dah usaha macam2 jenis ubat dekat hospital & farmasi kat sana, tiap2 3@4hari sekali p cucuk kat hospital sebab dari arab ni tak tahu punca penyakit pun dia main cucuk saja.


Suatu hari terdetik hati yuyu nak stalk fb kawan yang jual shaklee, baca kelebihan VIVIX apa semua tu. Bincang dengan family, diorang terus p beli dan pos dekat yuyu kat Jordan VIVIX tu. 


Sampai saja VIVIX kat Jordan yuyu terus minum & sapu VIVIX dekat tempat yang sakit tu.


Dengan izin Allah... dalam masa 2 minggu sahaja segala kudis2 dan nanah yang keluar tu kering terus, sakit makin lama makin baik!


MasyaAllah masa tu rasa nak menitis air mata, sebab dah mampu sihat balik 😭


Dalam hati terdetik.. kenapalah aku tak jumpa VIVIX awal-awal lagi, kalau tak, tak merana sampai macam nie.


Tapi alhamdulillah setelah dapat feedback yang baik pada diri yuyu sendiri, sampai sekarang yuyu masih mengamalkan VIVIX sebagai supplement untuk ikhtiar dari terkena sakit kulit yang teruk macam tu lagi dan ikhtiar dari terkena sebarang penyakit merbahaya. Syukur kehadrat Illahi.


Dan jangan xtahu sekarang ibu dan abah yuyu jugak adalah VIVIX LOVER asbab diorang jugak dapat feedback yang bagus2.


Alhamdulillah... Semoga perkongsian daripada Yuyu ni dapat bantu anda di luar sana yang ada masalah yang sama.


DAPATKAN VIVIX DENGAN KEAHLIAN PERCUMA + PENGHANTARAN PERCUMA + HADIAH MISTERI DI SINI DI SINI


FAZLINA SAMSUDDIN


HP/TELEGRAM/WASAP :+60195560012

PENGEDAR VIVIX SELURUH MALAYSIA

SHAKLEE BIZ LEADER




#VivixStory

#AkademiSihatCeria

No comments:

Post a comment

IBU TUNGGAL BANGKIT UBAH HIDUP , KINI MILIKI INCOME PULUHAN RIBU

DUNIA TERASA GELAP SEKETIKA BILA ALLAH MENJEMPUT SUAMI KE PANGKUAN YANG MAHA ESA 🥺 Kalau ada orang bagi saya alasan kata, Saya bukan ada mo...