Tuesday, 25 August 2020

JOM JADI SURIRUMAH BERGAJI!


Dulu-dulu rasa seronok buat biz, duduk rumah jaga anak je pun boleh dapat duit extra. 


Jual jubah ju tudung jual barang kanak-kanak

Dapat untung ratus-ratus pun feelingnya macam dapat juta-juta.


Tapi lepas jumpa bisnes Shaklee ni bahagia dia lain macam


Seronok bila kesihatan customer makin baik


Seronok dapat selesaikan masalah customer


Seronok bila dapat tolong anak bisnes dapat 

income


Seronok bila tengok orang buat bisnes dengan modal kecik


Seronok bila tengok anak bisnes tak menang tangan handle oder


Seronok bila kesihatan dan ekonomi anak2 bisnes berubah 360° dengan biz ni


Seronok bila dapat bantu mak mak yang tak dapat keluar bekerja dapat income hari hari dan setiap bulan dengan biz ni


Seronok bila anak anak biz pun boleh dapat income dan rewards lebih dari apa yang kita dapat


Penat memang penat! Tapi seriously berbaloi. 


Nak dapat nikmat ni semua bukan sehari dua


Tapi bila tiba masa menuai tu mashaAllah tak terkata lazatnya


Benarlah orang kata buah sabar ni ibarat buah durian, manis isinya


Tapi sementara nak rasa isi nya kene kupas kulit nya. Berduri adakala boleh terluka jari


Sabar tu bukan sekadar perkataan tapi perlu dijadikan pakaian


Ibarat apa yang Ustaz Ebit Liew cakap, kita buat sebab nak Allah sayang. Usah buat sebab nak penghargaan manusia.


Jom mak, kita buat bisnes Shaklee ni bersama-sama. Mana tahu bonus bonus ni akan jadi milik korang satu hari nanti. Semestinya bisnes ni menguntungkan, sentiasa ada demand tak kira musim. InshaAllah






KLIK SINI untuk sertai family ASC. Surirumah sihat, jelita, bahagia dan bergaji.


Mari berniaga kerana DIA

-ommalin-


#Alhamdulillah #KitaJagaKita. #BisnesKeranaDia #RezekiMasingMasingAda #GiatkanUsaha #UsahBerhentiBerdoa #ASC

No comments:

Post a comment

IBU TUNGGAL BANGKIT UBAH HIDUP , KINI MILIKI INCOME PULUHAN RIBU

DUNIA TERASA GELAP SEKETIKA BILA ALLAH MENJEMPUT SUAMI KE PANGKUAN YANG MAHA ESA 🥺 Kalau ada orang bagi saya alasan kata, Saya bukan ada mo...